19 Aralık 2011 Pazartesi

Martin Lubenov Orkestar


Yıllardır bu adamı ve orkestrasını bekliyorum. İlk 2007'de dinlemiştim Dui Droma albümünü. Zaten de bugüne kadar çıkarttığı tek albüm bu. İnternetlerden bakıyorum ki 2004'te çıkarmış onu da. 

15 Aralık 2011'de Fulya Sanat'taydı konser. Sanırım yeterince tanıtımı yapılmadığından toplamda 70 kişi anca vardı. Onların da büyük bir kısımı, 60 yaş civarındaydı. Beraber gittiğim Tekirdağlı arkadaşımla biz ise oynamaya gayet hazırdık. 

Meğerse Martin Lubenov iyiden iyiye caza  kaymış. Dui Droma albümündeki Bulgar oyun havaları, yerine Bulgar etnik cazına bırakmış. Üstelik grup kadrosu da değişmiş. Konsere bir baterist, bir klarnetçi ve bir kontrbasçı ile çıktı. Konser kitapçığında geçen isimlerle, kendisinin anons ettiği isimler de farklı olunca adamcağızların adlarını da bilemiyorum tabii. 

Konser çıkışı az da olsa konuşabildik gruptakilerle. Yeni albüm 2012'de geliyormuş ve baştan sona caz olacakmış. Bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder